Opleiding Document Capture
Wat je zal leren in de opleiding
Schrijf je in voor de ééndaagse hands-on opleiding Document Capture. Naast de basistechnieken en -functies van Document Capture zelf, bevat deze sessie ook verschillende tips en tricks zodat je zelf snel aan de slag kunt gaan.
- Introductie Document Capture
- Overlopen functionaliteiten
- Documentcategorieën
- Mastersjablonen
- Praktische oefeningen op diverse scenario’s
- Lijnherkenning
- Matching met PO’s
- Complexe facturen verwerken (multi-BTW, gebruik van rekenvelden, dynamische herkenning BTW)
- Toevoegen van Business Central (NAV) velden aan de mastersjablonen
- Automatisch of manueel splitsen/samenvoegen van gescande facturen
Praktische informatie
-
Planning
De opleiding start om 9u00 en duurt de hele dag, tot 16u00. 's Middags wordt er een broodjeslunch voorzien voor alle deelnemers.
-
Data en inschrijven
Hieronder vind je de beschikbare data voor een opleiding of training van Document Capture.
- Dinsdag 4 februari 2025 | Inschrijven
- Dinsdag 1 april 2025 | Inschrijven
- Dinsdag 3 juni 2025 | Inschrijven
- Dinsdag 2 september 2025 | Inschrijven
- Dinsdag 4 november 2025 | Inschrijven
Laattijdige annuleringen zullen aangerekend worden.
Gelieve één week op voorhand te verwittigen! -
Locatie
Dynamate
Passendalestraat 199
8980 Passendale -
Prijs
- 450 euro per deelnemer
- Inclusief: Opleiding, handleiding en broodjeslunch
- Gebruik KMO-portefeuille toegestaan
KMO-portefeuille
Bij Dynamate kan je gebruik maken van die KMO-portefeuille, waarbij de Vlaamse Overheid zelf 30% van je opleidingskosten bijdraagt. Als erkend dienstverlener geven we immers adviezen en opleidingen die het voor iedere ondernemer mogelijk maakt om de kwaliteit van de onderneming te verbeteren.
Let’s
—talk!
Mis nooit meer een update van Dynamate!
Ben je klaar om je kennis voortdurend te verrijken of op zoek naar hulp van onze digitale experts? Meld je aan voor onze nieuwsbrief en ontvang als eerste inspirerende inzichten, praktische tips en exclusieve uitnodigingen voor onze webinars en events.